Onderwerp: Ek 2004
Enkele bericht bekijken
Oud 24 June 2004, 17:33   #81
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Daarnaast Bart.. Duitsland was echt neit de betere partij tegen Tsjechië-B en tegen Letland. Ze moesten tegen beide teams het spel maken en dat kunnen ze dus niet. De tegenstander is en blijft beter. Ze hebben gewoon een 3-tal goede voetballers in dat team lopen en dan noem ik Lahm (?), Ballack en Schweinsteiger. Voor de rest zijn het allemaal middelmatige voetballers die het bij een club als Roda JC waarschijnlijk prima zouden doen (ff overdrijven moet toch kunnen?). Tegen Nederland vond ik ze ook alles behalve overuigen. Ik vond het meer aan het gepruts van Nederland liggen dan aan de kwalitiet van Duitsland dat de uitslag 1-1 was. Duitsland maakt een puur geluks-doelpunt en als die er niet ingaat dan zie ik Nederland die wedstrijd ook nog gewoon winnen. Voor de wedstrijd sprak iedereen erover dat het voor de Nederlanders geen probleem moest zijn om te winnen van de Duitsers. Vergeten wordt dan dat het een wedstrijd op zich is en dat iedereen een stap meer moet zetten dan anders. Duitsland komt dan puur met geluk op een 1-0 voorsprong, wat dan weer een klap in het gezicht is voor de Nederlanders en vervolgens bakken ze er niet veel meer van. Duitsland was ECHT niet 3x de betere partij. Zet het uit je hoofd Bart. Ze zijn er terecht uitgevlogen. Misschien waren ze wel de slechtste partij in deze poule.. Immers konden zij het Tsjechië-A nog moeilijk maken. Duitsland heeft moeite met Tsjechië-B...
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden