Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 15:29   #102
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Zero-tolerance aan de ene kant en consequent, rechtlijnig en rechtvaardig aan de andere kant zijn twee verschillende dingen. Als je een zero-tolerance beleid wil voeren, moeten straffen en bans wel ergens op gebaseerd zijn en moet je consequent optreden. Anders is een zero-tolerance beleid een mooier woord voor dictatuur. Dat wil dus zeggen: niet alleen tegen de mensen waarmee jij als beheerder persoonlijk problemen hebt optreden, maar wel meteen tegen alles en iedereen daadkrachtig optreden, en niet na enkele weken van complete afwezigheid ineens iemand die je niet mag bannen omdat je daar zin in hebt. Want dan heers je als beheerder over een forum en dat kan niet de bedoeling zijn.
hoe vaak ga je nog over me stukje heen lezen dat ik dus niet afwezig was maar bewust op invisible stond en niet reageerde in de staff om te zien of dat dan een oplossing zou worden aangeboden door de mensen met de grootste monden?

zero tolerance zo wil ik het niet noemen maar banaan slaat in zijn post de spijker op zijn kop afgelopen met die kont acties en het slachtoffer worden van eigen massa van regels.

Hoe vaak ga je nog over alles heen lezen en blijf je beweren dat ik iemand gebanned heb omdat ik daar zin in had. Ik ben net begonnen en andere trols staat precies hetzelfde te wachten.


Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

Ik ben het compleet met je eens Youssef. Echte troll users moeten aangepakt worden. Als je echter de 'criteria' van Koelkast gaat toepassen, kun je beter het halve forum onmiddelijk bannen. Ook Koelkast zelf kan dan niet buiten schot blijven, aangezien hij zelf ook regelematig de sfeer verpest door openlijk kansloze ruzietjes uit te vechten. Daarnaast is er een heel batterij users dat wel eens irriteert of zich bezondigt aan felle flames.
Mijn criteria zijn simpel mensen die de algeheele sfeer structureel verzieken op welke manier dan ook of dat is door met kloons te blijven terug keren. Meiden forum blijven open gooien, blijven flamen maakt allemaal niet uit. Zo een criterium treft een lijstje van misshcien 5 mensen op dit forum. dus dat valt wel mee hoor met die batterij mensen die nu zicg bedreigt moeten gaan voelen.

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

Maar het is ontzettend hypocriet om ineens te doen alsof je een zero-tolerance beleid terwijl je niet consequent bent.
De impact momenteel is zodanig dat de bekende trols of al reeds nog steeds gebanned zijn of zich rustig houden. ik heb sinds vrijdag geen klachten of iets binnen gehad zodoende kun je slecht zeggen of ik wel dan niet consequent ben. Ik sta er voor dat de eerst volgende trol die een stap in de vekeerde richting zet het zelfde lot beschoren is.


Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
We zijn inderdaad geen rechtstaat, maar een situatie waarin één beheerder mag doen wat hij wil en zn macht mag misbruiken door beslissingen te laten afhangen van persoonlijke ruzies, terwijl verschillende FB's het daar niet mee eens zijn, is onwerkbaar.
Dat blijf jij er van maken maar meer dan een argument van dat is nu eenmaal zo heb ik niet gezien. Moeilijk te bewijzen of te weerleggen ook ik blijf bij dat het niet zo is en zo vervallen we in klassiek welles nietus spelletjes. Iets waar we zo nooit uit gaan komen. Bewijs maar eens hoe iemand denkt?

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur Een papieren rompslomp is natuurlijk complete onzin, een eenvoudig topic waarin je iets bespreekt is volkomen normaal, daarvoor is er een staffroom in het leven geroepen.
[/B]
Jammer dat het niet werkt als er iets gebeurd wordt dat besproken maar reageren mensen niet of hebben ze opeens geen mening meer. zodoende wordt er nooit een echte beslissing genomen en is de oplossing altijd dat er een aantal nieuwe regels bij komen. of een andere verschuilende verdedigende oplossing. Igg werkt dat structureel niet. beleids zaken en onderlingen verschillen als dit daar is de staff room voor. de huidige slome en bureaucratische manier van werken is voor een beheerder niet werkbaar.

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur Als dit het beleid is van de beheerder, dan kunnen de staffroom, het regelement en de rest van de FB's afgeschaft worden, die zijn immers waardeloos geworden. [/B]
Dat is een radicale mening van jou geen vastgesteld feit hoor. staff room en regels zijn nog steeds zeer goede en bruikbare middelen om het beleid en beheer op dit forum in goede banen te sturen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline