Enkele bericht bekijken
Oud 7 August 2003, 12:46   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ach, als het belangrijk is dan gaat het vaak via de mail
en domme blondjes moeten gewoon zelf zien dat hun PM box vol is, ook krijgen ze er een mailtje over als iemand dan een PM verstuurd, en volgens mij krijg je "vaak" bij msn wel te zien dat er een nieuw mail bericht is

oftewel, een nutteloos topic
btw, ik zie niet eens dat het sticky's zijn, druk toch altijd op nieuwste berichten
Niet iedereen heeft die functie aanstaan hoor, van het sturen van een mail. Dan raakt je mailbox nl snel vol. Ik vond het idee van Tijs wel goed, gewoon een sticky topic met de link erin, en een los topic. Al kun je je ook afvragen of het nu zo erg is dat er op aan de bar af en toe een topicje geopend wordt van leeg je PM-box ff.

Als voorbeeld: Iemand als Raspberry ofzo, die heb ik niet op msn, geen mail-adres van, helemaal niks. Die zou ik dan niet kunnen PM-en. Zo heb ik er heel wat mensen waarvan ik niets heb. Overigens, waarom zou ik iemand een PM zenden terwijl die ook online is?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden