Onderwerp: Ek 2004
Enkele bericht bekijken
Oud 3 July 2004, 15:00   #163
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
reacties punten 1 t/m 9
1 ) Dus niks, niet verder denken dan noodzakelijk is. 4 jaar geleden was ik ook blij toen Frankrijk van Italië won, dit is iets soortgelijks. Ik zou het gewoon leuk vinden als het land wat het Nederlands elftal uitschakelde, uiteindelijk zelf ook uitgeschakeld wordt. En waar zou dat mooier zijn als in een finale.

2 ) Niks kulreden, da's gewoon mijn mening. Figo heeft weliswaar een prachtige voetbalcarrière achter de rug, maar hij heeft naar mijn idee teveel commentaar voor iemand die pas tegen het Nederlands elftal zijn ware vorm terug vond.

Hij was pissig toen hij tegen dacht ik Engeland gewisseld werd, terwijl hij er die wedstrijd weinig van bakte. En in plaats van dat Figo er een probleem van gaat maken dat Deco in het Portugese elftal komt, kan hij juist beter blij zijn dat een goede speler als Deco het Portugese elftal komt versterken.

Daarom heb ik het niet meer zo op Figo, al draait het natuurlijk niet om Figo alleen maar om het hele team. In dat opzicht geef ik toe dat het belachelijk is om een heel team iets niet te gunnen omdat de indruk van 1 speler bij mij niet positief is.

3 ) Schoenveters nog maar eens vast maken of de bal nog eens goed neerleggen voor een doeltrap, maar ze gaan er niet bij liggen alsof ze een zware blessure hebben opgelopen als ze een klein (weliswaar onnodig) tikje krijgen die menigeen amper had gevoeld.

4 ) Daar bedoelde ik alleen maar mee te zeggen dat het nu leuk zou zijn als alle twijfelgevallen in het voordeel van de Grieken gefloten zouden worden.

5 ) Van Engeland is het bekend dat ze niet vaak heel ver komen op grote toernooien (halve finale of finale), en hoewel het Nederlands elftal in het buitenland voor het EK nog dik geprezen werd, wisten wij dat het wel heel raar moest lopen wou het Nederlands elftal Europees kampioen worden.

Van die Fransen was, na het geflopte WK van 2 jaar terug, niet bekend hoe zij er nu voor zouden staan. Er werd echter voor het EK wel verwacht dat Frankrijk wou vlammen om dat geflopte WK enigszins goed te maken. Van de Tsjechen was voorafgaand aan het EK al bekend dat ze een goede selectie hadden staan. Dat bleek ook wel in de loop van het toernooi. In dat opzicht is het jammer dat zij zijn uitgeschakeld.

Daarom denk ik ook wel dat Griekenland een relatief zwaarder toernooi achter de rug dan Portugal, met name omdat de individuele kwaliteiten van de Grieken op veel posities (op papier) toch wat onder doen voor de Portugezen.

6 ) Die Grieken zijn in de loop van het toernooi ook gegroeid.

7 ) Dit was er dus 1 die niet serieus genomen diende te worden...

8 ) Zoals ik bij 2 ook al aan gaf. Niet zeiken, maar voetballen! En gebruik maken van het talent wat in Deco schuilt (op dat gemekker na dan...)

9 ) Ik moet alleen jaarlijks naar de tandarts...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden