Enkele bericht bekijken
Oud 21 December 2015, 21:36   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Zoals met de meeste dingen als het om ons jongens gaat, de beste tactiek is vaak de meest directe en simpele.
Dus ga er niet omheen draaien, gewoon de botte bijl uithangen en vragen of hij denkt dat hij bi is ja/nee en of hij jou leuk vindt ja/nee.

Dat gezegd hebbende:
Ik zet vraagtekens bij je kansen.
Je zegt dat hij weet dat je op hem bent, maar ondertussen is er nog niets gebeurd als ik het goed begrijp.
Als een jongen iemand ziet zitten dan gaat hij daar over het algemeen wel voor, en als je weet dat die ander jou ziet zitten zeker.
Dat is nog niet gebeurd, dus ik vraag me af of hij dat soort gevoelens wel voor je heeft.
Als je het vraagt weet je het zeker, maar houd er rekening mee dat het antwoord je niet kan bevallen.

Andere scenario's:

Die vraag omtrent aftrekken..
Het kan ook zijn dat hij zich daar ongemakkelijk bij voelde en dit een afweerreactie was/hij niet goed wist wat hij moest zeggen en dus voor de standaard 'stoer-praten' reactie ging. In alle gevallen zou ik er niet vanuit gaan dat hij het 'goed vindt'.
En het kan ook nog zijn dat hij wel bi is maar er nog mee in de knoop zit/nog niet zo ver is.

Vragen dus, maar wel op het goede moment, direct, en bereid je voor op de mogelijkheid dat het antwoord misschien niet is wat je wilt horen.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!

Laatst aangepast door the_darkness : 21 December 2015 om 21:37 Reden: I accidentally a word
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden