Onderwerp: 6-6-6
Enkele bericht bekijken
Oud 29 June 2006, 13:50   #22
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je zegt zelf dat er steeds meer en meer betekenissen aan dat woord zijn gaan hangen. dus ... waarom zouden mensen het dan niet kunnen noemen zoals zij zelf willen? voor mij is hij vuur en het zuiden. trouwens dat woord satan gebruik ik enkels tijdens een ritueel. En door dat ik "satan" als een kroonprins en broer zie val ik niemand lastig. Ik geloof in niets enkel in mezelf
daarom ben ik ook een "traditionele satanist" en geen "Gnostische Satanist" of "Moderne satanist."
En het satanisme is rond dezelfde tijd uitgevonden als Gothic en Wicca.
Allemaal ergens in de middeleeuwen. Satanisme wordt trouwens ook gezien als "een geloof". Islam en het Jodendom en het Christendom. die geloven toch ook niet allemaal hetzelfde? dus waarom zouden de satanisten satan geen andere betekenis mogen geven?
trouwens je bepaalt toch nog steeds zelf wat je geloofd.
en waarom zijn de kroonprinsen bull-shit? Als je op internet gewoon satanime intikt krijg je kei veel sites die allemaal het zelfde verklaren. dus Satanisme is geen "spelletje". er zijn mensen die eringeloven. nu breek jij eigenlijk het GELOOF satanisme af. ook niet sympathiek van jou. mag ik dan ook zeggen dat bv het christen dom verzonnen is er was eens een fijne vent die de mensen wou foppen en die heeft even de bijbel uitgevonden. dat doe je toch niet? als mensen zich goed voelen bij een geloof laat ze er dan in geloven. jij hebt daar toch geen last van


xxx

Laatst aangepast door Satanisch_girl : 29 June 2006 om 14:12
  Met citaat antwoorden