Onderwerp: Geloof jij in god?
Enkele bericht bekijken
Oud 30 June 2009, 22:34   #166
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Als God bestaat,waarom zou hij dan uberhaupt moeilijke tijden creëeren?Hij lijkt me best sadistisch,eerst zorgt ie voor een moeilijke tijd en dan doet hij lekker alsof hij medelijden heeft.Btw geloven veel mensen in een God omdat ze steun zoeken in moeilijke tijden.In WO2 zaten de kerken vol met gelovigen.Vroeger werden veel verhaaltjes zo verzonnen zodat veel mensen zich zouden bekeren tot het Christendom zodat de priesters enzo veel geld verdienen aan hen,(die info heb ik dus van het internet).Ook geloof ik ergens gelezen te hebben dat de bijbel zo vaak herschreven is zodat priesters altijd geld konden uitbuiten van hun volgelingen.Ook het monster van loch ness is begonnen met een priester die een arme man hielp die werd aangevallen door het monster waardoor de priester een spreuk zei en het monster in het loch ness verdreef.Na dat dat in de krant kwam bekeerden veel mensen zich tot het Christendom (bron wikipedia,heb ooit een spreekbeurt over het monster van loch ness moeten doen).Hersenspinsels zijn evengrote fabels als een leven na de dood.
En ik heb nog steeds geen bewijs.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff

Laatst aangepast door Icarus : 30 June 2009 om 22:38
Icarus is offline