Onderwerp: 11 jaar
Enkele bericht bekijken
Oud 13 June 2011, 15:08   #1
Ikweetniks
Lid
 
Geregistreerd op: 13 June 2011
Berichten: 5
Standaard 11 jaar

Dit is mijn eerst post omdat ik hier anoniem wil blijven.

Goed nu dan het verhaal. Vorige zomervakantie was er een jongen hij woont 'daar' (land ga ik niet noemen) en ik woon gewoon in Nederland. Hij werkte op de camping waar wij verbleven. Er was op een avond nog al veel oogcontact en ik merkte gewoon dat ik hem leuk vond. Ook al kende ik hem niet. Het was puur zen uiterlijk. Ik ging even naar de wc en hij kwam naar mij toe en vroeg of ik niet vanavond langs wou komen, natuurlijk zei ik ja en kwam ik langs. Die avond was er niks ja een keertje lachte we naar elkaar maar veder niks. Later volgde er nog wat oogcontact en zeiden we wel is hoi ofzo maar meer niet.

Ik hoorde ook van veel mensen om me heen dat hij me leuk vond. Ook hoorde ik van die mensen dat hij 11 jaar ouders is als mij. Ik vond het kut en wou hem niet meer zien. Omdat ik bang was dat ik hem veel te leuk zou gaan vinden en 11 jaar (en de afstand) toch wel kut is.

Eenmaal op weg naar huis voelde ik me echt heel rot. Stom genoeg ben ik nooit echt over hem heen gekomen en wil ik hem toch wel heel graag beter leren kennen. Anderen jongens daar stond ik dus ook niet echt voor open. Stom genoeg heb ik die ook gewoon laten gaan.

Nu zie ik hem aankomende zomer weer en mijn vraag is kan het leeftijdsverschil 20 en 31 en de afstand hij woont in Europa dus het is wel te doen op zich. Maar ik was benieuwd naar jullie mening.

Willen jullie dit bericht trouwens niet quoten want ik haal dit na een tijdje gewoon weer weg.

Laatst aangepast door Ikweetniks : 13 June 2011 om 16:51
Ikweetniks is offline   Met citaat antwoorden