Enkele bericht bekijken
Oud 15 November 2012, 18:49   #1
countermustang
Lid
 
Geregistreerd op: 15 November 2012
Berichten: 1
Red face help me! ik ben echt in de war!

Hee beste mensen,

Sinds een week of 2 is het uit met mijn vriendin van 2 maanden.
Na een geweldige periode begon ze een beetje afstandelijk te doen, en kreeg ik het gevoel dat ze me niet meer zo zag zitten. We hadden al eerder een gesprek gehad omdat ze het heel druk had met haar school, en ze dus al aangaf dat ze niet veel tijd voor me had. Maar bij het tweede gesprek liet ze weten dat ze niet meer verliefd was, althans dat zei ze.

Mensen die haar ook goed kenden gaven aan dat ze waarschijnlijk gewoon in de war was, aangezien ze inderdaad in een drukke periode zat, en haar thuissituatie ook niet al te best was.
Zij zelf daarentegen bleef aangeven dat ze niet meer verliefd was, ze wou wel nog vrienden blijven.

Vorig weekend kwam ze met het voorstel om naar de film te gaan, en daarna zijn we nog wat gaan drinken. Eenmaal thuis what's appde ze of ze nog even langs kon komen, wat uiteindelijk overnachten bleek te worden, en in de nacht ging dat zelfs over op zoenen.

Eerst gaf ze aan dat het een fout van d'r was, maar na een tijdje Daarna liet ze toch weten dat ze in de war is, en dat ze niet precies weet wat voor'n gevoelens ze voor me heeft. Dit is begrijpelijk omdat ik haar eerste vriendje was, en ze nog best wel jong is en nieuw op dit gebied (zij is 16, ik ben 18 ).

Ik weet nu alleen dus niet zo goed wat ik hier allemaal mee aan moet... Ik ben nog steeds erg verlieft op haar, en ik wil haar graag terug. Maar ze ook wel erg gekwetst! Van een kant hoor ik dat ik haar wat rust moet geven, dus niet zoveel meer tegen haar praten, zodat ze er over na kan denken. Maar aan de andere kant denk ik dat het belangrijk is om er gewoon met haar over te kunnen praten, ik wil haar ook niet laten zitten namelijk. Ik zit zelf namelijk ook in een lastige periode, en ze heeft me er tot nu toe behoorlijk mee geholpen!

Dus mijn vraag aan jullie: moet ik haar wat meer ruimte geven om na te denken, of moet ik gewoon tegen haar blijven praten zoals we altijd al deden?

Ik hoop snel een antwoord te ontvangen!
Groet.

Laatst aangepast door Henkus : 15 November 2012 om 19:12
countermustang is offline   Met citaat antwoorden