Onderwerp: Vrienden, of meer?
Enkele bericht bekijken
Oud 2 December 2011, 15:04   #1
naamloos
Lid
 
Geregistreerd op: 2 December 2011
Berichten: 1
Unhappy Vrienden, of meer?

Hallo,
Ik zal eerst even wat over mij vertellen: Ik ben een jongen, op de middelbare school heel veel gepest (uitgescholden met homo etc) en altijd gekleineerd en ook altijd het pispaaltje geweest.
Ook heb ik nooit goede vrienden gehad waarmee je goed kan opschieten. Tuurlijk had ik wel eens een vriend, maar dan hadden we binnen de korstste keren weer onenigheid/ruzie.
Thuis gaat het ook slecht, moeilijke ouders, veel van wat ik doe is fout, en vroeger geslagen door me vader. (Me broer heeft dit ook meegemaakt en heeft het huis verlaten.
_______________

Deze vakantie (half jaartje geleden) heb ik voor het eerst een aantal goede vrienden ontmoet waarmee ik het gigantisch goed kon vinden. Maarja, vakanties gaan ook over dus het contact ook. Maar met 1 vriend heb ik nogsteeds contact. Hij woont een stuk verder dan waar ik woon, maar er is een prima OV verbinding tussen beide plaatsen, dus zoeken we elkaar vaak op.
Ik kan het gigantisch goed met die persoon vinden, we delen alles en in veel opzichten zijn we hetzelfde. We hebben dezelfde smaak qua eten, kleding, muziek etc. Ik ben hierdoor veel gelukkiger geworden omdat ik nooit échte vrienden hebben gehad die voor elkaar ''door dik en dun gaan'' aangezien ik weet dat hij mij ook als hele goede vriend beschouwd.

Omdat het thuis slecht gaat wil ik ook graag bij hem zijn. Aangezien ik het met zijn ouders veel beter kan vinden dan die van mij en daar zijn nooit spanningen dus ben ik helemaal op mijn gemak.

Maar sinds een paar weken is er wat gebeurt in mij. Ik ben bepaalde dingen voor diegene gaan voelen. Sindsdien denk ik ook dat ik homo ben, ookal had ik dat vermoede al langer.
Gisteren kreeg ik een foto van hem (die had een vriend gestuurd) en toen ik die foto zag, verslapte ik helemaal, me hart begon even te kloppen en het zweet brak me uit. Dat vond ik heel raar.

Ik voel wat voor hem in me buik, en ben er bijna zeker van dat er meer is, door sommige gedachtes af en toe, maar dat wil ik niet, als ik eraan denk dan kan ik kan er al misselijk van worden! Het enige wat ik tussen hem en mij wil is een goede vriendschap!

Wat moet ik nou? Heb ik eindelijk weer eens een (hele) goede vriend, en dan gebeurt er dit. Behoorlijk lastig voor mij, want hoe moet dit nou verder?
Als ik het contact met hem opzegt, zal het mij heel veel pijn doen en dat zal er voor zorgen dat ik weer heel lang eenzaam zal zijn.

Kan iemand mij helpen om mij deze situatie mij beter te laten begrijpen en mij uit te leggen hoe dit nou verder moet?

Laatst aangepast door naamloos : 2 December 2011 om 15:15 Reden: extra uitleg
naamloos is offline   Met citaat antwoorden