Onderwerp: te OUD voor hem?
Enkele bericht bekijken
Oud 24 March 2009, 22:20   #15
De-Emo
Lid
 
Geregistreerd op: 5 January 2009
Berichten: 326
Standaard

Ik ben in principe niet tegen leeftijdsverschil, maar ik denk niet dat je ver komt als er geen hechte emotionele band is. Uiteraard is het jouw eigen keus, maar ik denk dat 'leuk vinden' niet echt een solide basis is om een relatie op te bouwen. En zeker niet een relatie met zo'n leeftijdverschil. Zo'n leeftijdverschil (zeker als het meisje ouder is) gaat reacties veroorzaken. En die zullen niet altijd leuk zijn. Een sterke relatie kan dat aan, maar ik vraag me in jouw geval in hoeverre je gevoelens voor hem hebt die dieper zitten dan 'leuk zijn'. Je geeft aan dat je niet weet waarover jonge jongens praten. Ik denk dat dat op zich al genoeg zegt.

Citaat:
dus...tips over hoe ik dat subtiel kan vragen of in een gesprek kan "mengen"?
Mijn vriendin heeft destijds hetzelfde gedaan. Via uitgaan kwamen we terecht bij breezer. Daarvandaan ging het naar jonge meisjes met oudere jongens. Vervolgens vroeg ze zich quasi-onschuldig af of de omgekeerde situatie weleens voorkwam en wat ik daar dan wel niet van vond.

Het is jouw eigen keus, maar ik moet je wel waarschuwen, als ervarings-deskundige, als je dit doorzet zal het niet alleen rozengeur en maneschijn zijn, over het algemeen. Je kan uit je omgeving nare reacties verwachten, misschien zelfs van vrienden/vriendinnen. En ook tussen jullie zal het niet altijd makkelijk zijn, doordat jullie in hele andere levensfases zitten. Maar als jij hier echt in gelooft en hij zou er ook in geloven, dan is het uiteindelijke doel dat allemaal waard.

Ik wens je ieder veel voorspoed, verstand en inspiratie toe.
__________________
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins
Blood flowing through the valley under the cross
For the freedom of our lands, for the vigor living within
Graced by the love of God, their sacred lives scattered across
De-Emo is offline   Met citaat antwoorden