Onderwerp: te OUD voor hem?
Enkele bericht bekijken
Oud 26 March 2009, 20:36   #21
De-Emo
Lid
 
Geregistreerd op: 5 January 2009
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Het probleem is juist dat ik hem niet meer 'alleen leuk' vind, die gevoelns zijn veeeeel sterker geworden. Zelf weet ik dat een relatie misschien niet is weggelegd, daarom dat ik niet helemaal durf toe te geven aan sterke gevoelens voor hem (verliefdheid). En jah ik probeer met hem over zo'n beetje alles te praten, gewone gesprekken, maar hij is zeer verlegen en elke keer denk ik dat het door die leeftijdsverschil is...misschien ook niet hoor, maar dan ga ik van alles zitten verzinnen
Als die gevoelens echt zo sterk zijn, moet je er iets mee gaan doen, hoe dan ook. Anders vreten ze je levend op. Met iets doen, bedoel ik niet meteen hem verkering vragen en dergelijke, maar misschien eens peilen of hij al voorzien is? En hoe hij tegenover jou staat. Dat deel weet je nog niet.

Citaat:
Ik ken hem wel...alleen niet zo goed als ik zelf zou willen (het kan beter denk ik dan altijd) maar voetbal? jah ik weet zelf niet zoveel over voetbal, hahha. Maar ik zal roberen zijn msn te vragen, als ik het durf, want dan is het wel overduidelijk..
Je moet niet geïnteresseerd over iets gaan praten, wat je eigenlijk weinig kan boeien. Dan houd je hem alleen maar voor de gek.

MSN vragen is nou ook weer niet zo vreemd hoor. We leven in 2009 tenslotte.

Citaat:
Een relatie zou idd erg moeilijk zijn, zowel voor beiden. Daarom juist dat ik wil weten hoe hij erover denkt en of hij mij ook leuk vind en dus ook er aan zou willen werken. Maar zelf weet ik niet of ik meteen aan een relatie met hem zou moeten beginnen (stel voor dat hij ook iets voor mij voelt), juist door die leeftijdsverschil. Zelf maakt het mij niet uit wat anderen zullen zeggen, maar wel eventuele problemen die daardoor kunnen ontstaan..so confused
Dat een relatie niet altijd makkelijk is, dat is waar. Maar, buiten de reacties van anderen om, is een relatie met leeftijdsverschil niet substantieel moeilijker dan een 'normale' relatie. In mijn beleving in ieder geval.

De eventuele problemen die kunnen ontstaan, die ik ook ben tegengekomen, is dat jij druk bent met werk/studie en hij nog middelbare school doet. Maar zo heel erg is dat ook niet. Geef het gewoon lekker wat tijd. Als hij 19-20 is, ben jij 25 en vast gesetteld, met baan. Dan kan je altijd nog gaan samenwonen. Hij maakt zijn studie af (of gaat aan het werk) en dat komt wel goed.

Er zullen wel periodes zijn dat je elkaar minder ziet, door drukke levens en dergelijke. Maar die gaan ook weer over.

Citaat:
Gewoon niet doen.
Tenzij je overtuigd bent dat dit is wat jij wil. En dan maar hopen dat hij zich net zo voelt.
__________________
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins
Blood flowing through the valley under the cross
For the freedom of our lands, for the vigor living within
Graced by the love of God, their sacred lives scattered across
De-Emo is offline   Met citaat antwoorden