Onderwerp: heb een probleem =S
Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2009, 20:37   #35
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 6 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door microsoftman Bekijk Bericht
hallo

ik wil een nieuwe console kopen maar weet niet welke ik zit te twijfelen tussen xbox 360, ps3 en wii. kunnen julie me even helpe bij mijn keuze bij het zegge wat het beste is? want ben al overal gaan zoeken en er zijn zowel 360 fanboys als ps3 fanboys maar ik vind het niet zo goed want de ene zegt dat de ps3 krachtiger is en de andere zegt dat ze alle 2 gelijk zijn.

alvast bedankt voor de hulp.
Laat die wii maar liggen in de winkel. Dat ding is pure geld verspilling. Het is alleen leuk voor 2 daagjes ofzo, of als je met de hele familie erachter gaat, maar zelf zul je er weinig achter gaan zitten, geloof me.

Ikzelf heb de ps3, en heb er geen spijt van dat ik die boven de xbox 360 heb verkozen. Het is waar dat de xbox veel goede games hebben, een simpel voorbeeld daarvan is Halo. Maar de meeste games kun je ook voor de ps3 halen. 1 groot voordeel van de ps3 vind ik is de gratis online service, die ook goed is (mits je natuurlijk een goede internet verbinding hebt). Voor de rest vind ik het ook gebruiks vriendelijker (de layout van het menu enzo). Maar je moet je wel goed bedenken wat je eigenlijk wilt, alleen games spelen of ook films afspelen, muziek, en al die extra dingentjes. Ikzelf vind het beeld bij dvd's prachtig bij de ps3, maar omdat ik niet weet hoe dat is bij de xbox kan ik daar niet over oordelen. Nog een groot + punt van ps3 vind ik dat er nog lang niet alles is uitgehaald. Over een jaar zullen ze nog steeds bezig zijn met het uitproberen wat de ps3 in zich heeft, en misschien dat de ps3 nu nog niet de xbox overtreft op games, maar met de tijd zal de ps3 de xbox zeker overtreffen. Met graphics, met games, en nog meer. De prijs van de PS3 is wel wat prijziger dan de xbox, maar ik denk dat je met de ps3 langer mee gaat doen als je in je achterhoofd blijft onthouden dat de PS3 dingen zal gaan doen die de xbox simpelweg niet kan.

Tis maar net waar je in gelooft, en wat je wensen zijn
Vollemaan is offline