Onderwerp: heb een probleem =S
Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2009, 20:48   #36
microsoftman
bleach is da shizz xD
 
microsoftman's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 November 2008
Locatie: aalst
Berichten: 609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Heel shit, dan is je xbox naar de kloten.
Kun je van online spelen krijgen, en dan een virus ofzow...
Dan brandt het lichtje van je xbox rood, en doettie niets meer.
oh ma ik ga toch geen online games spelen

Citaat:
Origineel gepost door Maraska Bekijk Bericht
Laat die wii maar liggen in de winkel. Dat ding is pure geld verspilling. Het is alleen leuk voor 2 daagjes ofzo, of als je met de hele familie erachter gaat, maar zelf zul je er weinig achter gaan zitten, geloof me.

Ikzelf heb de ps3, en heb er geen spijt van dat ik die boven de xbox 360 heb verkozen. Het is waar dat de xbox veel goede games hebben, een simpel voorbeeld daarvan is Halo. Maar de meeste games kun je ook voor de ps3 halen. 1 groot voordeel van de ps3 vind ik is de gratis online service, die ook goed is (mits je natuurlijk een goede internet verbinding hebt). Voor de rest vind ik het ook gebruiks vriendelijker (de layout van het menu enzo). Maar je moet je wel goed bedenken wat je eigenlijk wilt, alleen games spelen of ook films afspelen, muziek, en al die extra dingentjes. Ikzelf vind het beeld bij dvd's prachtig bij de ps3, maar omdat ik niet weet hoe dat is bij de xbox kan ik daar niet over oordelen. Nog een groot + punt van ps3 vind ik dat er nog lang niet alles is uitgehaald. Over een jaar zullen ze nog steeds bezig zijn met het uitproberen wat de ps3 in zich heeft, en misschien dat de ps3 nu nog niet de xbox overtreft op games, maar met de tijd zal de ps3 de xbox zeker overtreffen. Met graphics, met games, en nog meer. De prijs van de PS3 is wel wat prijziger dan de xbox, maar ik denk dat je met de ps3 langer mee gaat doen als je in je achterhoofd blijft onthouden dat de PS3 dingen zal gaan doen die de xbox simpelweg niet kan.

Tis maar net waar je in gelooft, en wat je wensen zijn
ik heb altijd al een ps gehad. het begon met de eerste daar heb ik echt lang op gespeeld tot die laser kapot was en nietmeer hersteld kon worde. nu heb ik de ps2 de kleine versie maar soms als ik speel gaat er een blauw beeld over maar voor de rest leuk. en heb iik de psp geen klagen over. maar wat me nu een beetje in de weg ligt is dat de ps3 eigenlijk gewoon een betere ps2 is er is niets speciaals aan gewoon die betere graphics dus wou mijn zus die niet kopen =( maar nu ik zelf geld heb kan ik alleen de wii of xbox kopen of ik moet nog een jaar wachten (en dan is mijn geld weer weg omdat mijn ma die neemt) en het dan kopen maar dan is er weer een nieuwe ps en dan heb ik weer mijn geld voor niets verspilt was zo met de ps2.

maar wat ik me nu eigenlijk het meeste afvraag is of microsoft al bezig is met een nieuwe xbox met andere naam want als dat het geval is wacht ik wel tot die er is of ik koop de ps2 wanneer hij 200 euro kost =/
__________________
*Hier is normaal een signature te zien*
microsoftman is offline