Onderwerp: heb een probleem =S
Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2009, 21:12   #48
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 6 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door microsoftman Bekijk Bericht
oh ma ik ga toch geen online games spelen



ik heb altijd al een ps gehad. het begon met de eerste daar heb ik echt lang op gespeeld tot die laser kapot was en nietmeer hersteld kon worde. nu heb ik de ps2 de kleine versie maar soms als ik speel gaat er een blauw beeld over maar voor de rest leuk. en heb iik de psp geen klagen over. maar wat me nu een beetje in de weg ligt is dat de ps3 eigenlijk gewoon een betere ps2 is er is niets speciaals aan gewoon die betere graphics dus wou mijn zus die niet kopen =( maar nu ik zelf geld heb kan ik alleen de wii of xbox kopen of ik moet nog een jaar wachten (en dan is mijn geld weer weg omdat mijn ma die neemt) en het dan kopen maar dan is er weer een nieuwe ps en dan heb ik weer mijn geld voor niets verspilt was zo met de ps2.

maar wat ik me nu eigenlijk het meeste afvraag is of microsoft al bezig is met een nieuwe xbox met andere naam want als dat het geval is wacht ik wel tot die er is of ik koop de ps2 wanneer hij 200 euro kost =/
Nou, om eerlijk te zijn denk ik niet dat er heel erg snel een nieuwe PS gaat komen. Zowel dan kun je bezig blijven hea En nee, de ps3 is niet alleen een verbeterde ps3 Het beste kun je denk ik even gaan naar een playstation forum, en dan de voordelen en de nadelen van de playstation na-vragen, en wat er nieuw is in vergelijking met de PS2. Daarna moet je even naar een XboX forum gaan, maar vooral NIET zeggen dat je twijfelt tussen een ps3 en een xbox. Dan zul je alleen maar fanboys krijgen die 100% voor de xbox zijn. Het beste kun je simpel de voordelen en de nadelen van de xbox vragen. Ik denk eerlijk gezegt dat het nog niet bekend is wanneer de xbox 720 en ps4 uitkomen, maar ik weet bijna zeker dat de ps4 nog wel even op zich laat wachten, omdat zoals ik al eerder zei, de ps3 nog LANG NIET word gebruikt zoals het kan worden gebruikt. Bedrijven blijven de ps3 uit proberen, blijven de grenzen uitbreiden. De ps3 is zijn geld waard, als dat nog nu niet het geval is is dat over een half jaar/ heel jaar zeker wel het geval. Maarja, zoals ik al zei, vraag even op de forums
Vollemaan is offline