Onderwerp: Anime
Enkele bericht bekijken
Oud 20 December 2008, 22:11   #13
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

ikke ook dan

Pokémon - cool toen ik 7 was, nu vooral uitgemolken

Digimon - ook cool toen ik 7 was

Naruto - geen drol aan, kutfillers zijn kut. Dit soort anime is imo gewoon falend, het draait om gevechten en avonturen. Daar is niks leuks aan als je weet dat de hoofdpersonen toch nooit dood gaan (en dat er überhaupt geen mensen die meer dan 5 minuten in beeld zijn geweest doodgaan).

Bleach - zie naruto, enige verschil is dat fillers wel een verhaal hebben (niet dat dat veel goedmaakt, de helft van alle episodes zijn nog steeds filler)

Elfen Lied - Cool, kort maar krachtig (kort = goed, dan kan ik het in ieder geval in een avond/nacht afkijken. Ik heb sowieso iets tegen 'ongoing' series gekregen dankzij alle bovenstaanden.)

Death Note - Eerste seizoen was cool, tweede was saai en een voelde als copypasta van het eerste. Coolste personage patsboem dood laten gaan en vervangen door twee homokinders is niet leuk. Ik vond dat de hoofdpersoon moest winnen, maar de makers moesten er aan't einde weer perse een cliché moraal tegenaan gooien. ("mensen doodmaken is slecht, boohoo")

Higurashi No Naku Koro Ni (Kai)
- goede spanningsbogen. Bleef tot aan het einde spannend. Vooral omdat elk personage 1 tot 10 keer dood was gegaan wist je niet wie er aan het einde zou blijven leven.
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden