Enkele bericht bekijken
Oud 1 January 2004, 21:09   #34
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Waarom wil je geen namen noemen, saartje? Er zijn meer mensen die niet tevreden zijn over bepaalde crew-leden, en feedback is dé plek om die mening uit te spreken vind ik dan..

Ik ben persoonlijk wel tevreden over het regelement. Als je gaat spreken over verwachten, dan krijg je mensen die de grenzen op gaan zoeken, en daar krijg je dus juist rellen over. De enige rel die er sinds die regelement is gekomen is die wanneer iemand buiten de regels om handelt. Over de rest hoor ik niemand meer, want er is duidelijkheid. Je hebt dit gedaan, dat mag dus niet, vandaar deze straf. Prima vind ik dat Nogmaals, het kan wel anders, maar dan dienen er wel objectieve mensen te zijn, en die zijn zeldzaam. Dan zou je geen persoonlijke contacten kunnen onderhouden, want als je dat al doet ben je al niet meer objectief. De enige die nauwelijks met iemand van doen heeft is Tyskie..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden