Enkele bericht bekijken
Oud 6 June 2009, 16:00   #33
Hellblazer
Lid
 
Hellblazer's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Berichten: 585
Standaard

Geld krijgen en weggeven geeft een 0-niveau tot bijna/onder 0. Dus wat schiet je er mee op. Alleen dat goedkope arbeidskrachten je baantje inpikken tenzij je een universitaire opleiding hebt, dan zit je gebakken.
Je 2e punt moest ik hard om lachen SP was bij de verkiezingen in 2006 een grote winnaar, maar ze gaan maar lekker in de oppositie hangen, daar schiet je geen flikker mee op. Die partij durft niets. En die vent, Dennis de Jong, heeft een uitstraling van 3 keer niks, net of ie overal bang van is. GL vind ik een partij die je niet eens mee mag tellen. "Je moet solidair zijn naar andere landen, en ze bij de EU laten komen (wel aantal jaar uitstellen maar goed)". En die rotkop van een Thijs Berman die altijd met zijn hand in zijn zak staat te praten, daar hecht ik al helemaal geen waarde aan. Enige waar zij om geven is zoveel mogelijk geld verdienen.
Jij zegt dat PVV niks om banken geeft? Degene die er niets om geeft is Mister Wouter Bos himself. Hij steekt een aantal miljard euro in de banken om ze er weer "bovenop" te helpen, maar hij laat wel toe dat iets van 500 managers dacht ik een dubbele bonus krijgen. En dan durf jij te zeggen dan dat de andere partijen zo voor de banken zijn.

Vraagjes: Broeikaseffect (dus meer CO2) of Zonnevlekken (dus dat het aan de zon ligt)? Kernergie of Koolcentrales?
Vraag1: Wat zorgt voor de opwarming?
Vraag2: Wat is schoner?
Geef hier graag ook een motivatie mee. Dan is het zo te zien of je een goedgelovige burger bent die zich snel laat ompraten zonder zelf over een stelling na te denken
Hellblazer is offline   Met citaat antwoorden