Enkele bericht bekijken
Oud 24 November 2013, 13:51   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Ik zou om te beginnen even onderaan je post in bold een korte samenvatting van je situatie schrijven in maximaal 5-6 zinnen om te voorkomen dat mensen doorscrollen onder het mom van TL;DR ( Too long, Didn't Read).

Over de situatie zelf:

Het meisje in kwestie lijkt mij niet echt een heel stabiel persoon emotioneel gezien.
Ze gaf aan dat ze niet toe is aan een nieuwe relatie, maar toch voelde het stiekem al wel als dusdanig.
Ik denk dat je actie met de rozen een misrekening is geweest.
Sowieso is het echt moeilijk om met een dergelijk meisje een relatie aan te gaan omdat je door die psychisch verwarde emotionele achtbaan nooit weet waar je aan toe bent.
Ben je dat echter toch van plan, moet je haar heel omzichtig benaderen.
Dingen gewoon zijn loop laten, en een beetje knuffelen en een fijne tijd hebben ( zoals voor de rozen ) is de beste actie.
Op die manier zal ze vooral 'fijn' met jou associeëren en niet 'relatie' wat nu dreigt te gebeuren.
Het woord en concept relatie laat nu door haar verleden allemaal alarmbellen bij haar afgaan, getriggerd door waarschijnlijk jouw rozen.
Ik kan enkel adviseren om heel voorzichtig te werk te gaan, en totdat ze emotioneel wat stabieler is acties zoals met de rozen achterwege te laten.
Probeer vooral aan te geven dat je het begrijpt of wil begrijpen, en haar tijd gunt.
Herhaal dat telkens als ze in de war is of twijfelt.
In de tussentijd kan je gewoon doorgaan met wat je voor de rozen deed.
Maar houd in het achterhoofd dat wat je ook doet, twijfel een heel gemeen ding is, en bij dit soort meisjes al helemaal.
De kans zal blijven bestaan dat het ondanks alle moeite toch uiteenspat.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden