Enkele bericht bekijken
Oud 1 December 2003, 16:31   #1
siNix
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Kerst 2003 met liefdes verdriet ?.. Of een gelukkig gevoel ?

Iedereen heeft het moment dat hij/zij gelukkig is , Maar dat zijn maar periodes, jaren , maanden , of weken .
Het verschilt per persoon , het ligt er maar net aan of je een werkende relatie heb , en of het allemaal klikt natuurlijk , nadat je een tijd samen ben.maar dan vraag je je af ...Is het wel de ware? iemand waarmee je nog 50 jaar mee wilt samen zijn. ik kijk wel is naar mijn ouders die zijn gelukkig.. Maar ze hebben ook hun verschillen , en toch zijn ze al 20 jaar gelukkig bij elkaar .en dan stromen er wel is gedachten door je heen van : , zou ik ook een vrouw/man tegen kunnen komen en daar me hele leven mee kunnen delen , verdriet , passie en haat .
En nu komt kerst er aan , voor vele zijn dit pijnlijke maanden , eenzaamheid, of ze hebben net iets verloren , een liefde , een dierbaar iemand,.

Ik wilde eigenlijk hiermee zeggen dat Kerst mooi is , maar dat we niet mogen vergeten dat er vele zijn die elke kerst (of soms)alleen zijn , verdriet hebben .

sterkte jullie ...zijn er personen die Net hun liefde,geluk verloren zijn en nu met een sobere blik kerst in gaan ?



ik wilde 2004 goed beginnen door nu ook aan anderen tedenken .

Laatst aangepast door siNix : 1 December 2003 om 16:35