Enkele bericht bekijken
Oud 5 February 2007, 17:26   #8
byallmeans
Lid
 
Geregistreerd op: 4 February 2007
Berichten: 5
Standaard ...

indd...appelshampoo

mooie uitleg...tegenwoordig zie ik zelf trug een kleine evolutie in de hardcore scene.zeker dan in antwerpen.ook het feit dat Emo nu een rage is helpt de hardcore scene,want ik vind dat de overbrugging véél sneller gemaakt is

bv : emery > silverstein > atreyu > bullet for my valentine > killswitch engage > en dan harder.

het stoort mij eigenlijk dat sommige hadcore mense emo"s gaan verwijten voor hun speciale kleding en haarstijl...en dat ze namelijk "te soft zijn"
waardoor ze de overgang gaan afremmen ze zouden zelfs een afkeer gaan krijgen van hardcore.

> www.antwerp-hardcore.tk

is een klein simpel forum waar toch wel in trek is

> www.mxmhc.be

een kleine crew die stilaan aan het groeien is met binnekort ook een forumké

>>> dit is geen aanval op jullie muziekstijl (ben ook al naar The Unit en Detox geweest)

maar de eigenlijk egte Hardcore (in den Punk/metal richting dan)
bestaat al véél langer,jaren 80 >>> de eerste Oldschool bands nog met redelijk wat punk invloede maar toch duidelijk een tegenreactie op punk

MOSHEN : mijn ervaringen met moshen zijn héél goed...ik kan ook zeer "uitleven"
Het stoort mij dan ook wnnr mensen die maar half weten van de eigenlijke inhoud van het moshen...het gaan beschouwen als vechten of op elkaars gezicht slaan wat dus helemaal niet de bedoeling is.Moshen gebeurt eigenlijk op Beatdowns en niet zoals metal-heads denken op snelle stukken...tenzij als je een cirkel pit wil doen ...de dansstijl lijkt op het eerste zicht een harde een agressieve warboel.maar als je er egt met vertrouwd geraakt ga je er helemaal in op.

greets
byallmeans is offline