Enkele bericht bekijken
Oud 8 April 2005, 18:00   #21
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zhadakizz
@ Wheely ja daar sla je de spijker op de kop.

Ik zat daar al een tijdje over te denken, eigenlijk kan je hier erg moeilijk een winnaar kiezen.

Het mooie van een reallife battle is dat je maar 16 bars (dus 8 zinnen) over pak hem beet 30 seconden hebt, je moet dus wel reageren opwat er in je directe omgeving zich afspeelt. (dit is ook meteen de reden waarom alle mc's niet als 1e willen beginnen.)

Als MC is je main functie dus; het entertainen van het publiek.
Wie dat dus het orgineelst doet, en dus de meeste feedback van de crowd krijgt, is de winnaar.

Krijg je dus meer tijd, heb je ook meer tijd om te denken, waardoor iedereen eigenlijk een goede battle mc kan zijn.
Waardoor iedereen een winnaar wordt.

JennyMindTricks zei het al. Iemand die goed texten kan schrijven, hoeft nog niet goed te kunnen battelen.

Ik persoonlijk was alleen met een "tijdsverlenging" eens, omdat er veel mensen nog niet gereageerd hadden, maar ik denk dat het de volgende keer gewoon pech hebben is.

Of we moeten het de volgende keer anders aanpakken ofzow..dat je een battle moet opnemen met je webcam
Ja idd, sommige denken ook 'ah simpel gewoon beetje rijmen' , maar dat is het leuke aan rap het ís geen rijmen, het is niet zomaar een gedichtje, wat de meeste denken. Je moet het doen op de beat met verschillende flows.

Er is ook groot verschil tussen rappen, raps schrijven en battelen, rappen is zo makkelijk nog niet, en je kunt een rap maken over onderwerp en dan ken je ff denken, maar bij battelen moet alles er meteen uitkomen tegen elkaar.

Ikzelf ben nog in eerste instantie bezig met raps proberen te schrijven [ben ik nog niet zo lang geleden mee begonnen] af en toe rap ik wel es mee met liedj, althans probeer ik, battelen ben ik nog niet zo mee bezig geweest eig.. maarja altijd leuk keer te proberen toch Gaat er hier ook niet om dat je gelijk als een prof je woorden dropt, gewoon voor de lol jatoch
JennyMindTricks is offline