Enkele bericht bekijken
Oud 5 February 2007, 20:03   #234
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Voor de eerste dorpelingenronde:
Uit deze posts kunnen we nog helemaal geen informatie halen, maar voor de volledigheid neem ik ze maar mee in het atjeuh-overzicht.

Citaat:
Origineel gepost door Atjeuh Bekijk Bericht
okeee brand los mensen,

op wie gaan we stemmen?

ik ga denk ik kijken naar de gene wie het minst actief is deze ronde
Citaat:
Origineel gepost door Atjeuh Bekijk Bericht
Oké, dan ga ik ook maar mee voor Insanity.
ik lach me dood als het net een wolf is net als met Anneke01 een paar potjes geleden

Ik heb dus echt geen echt goede reden om te stemmen op Insanity, maar ik ga dus met de rest mee om idd een gelijkspel te vermijden

Ik breng mijn stem pas morgen uit, misschien dat er vanavond/morgen middag nog verdenkingen komen. Maar op dit moment gaat hij dus naar Insanity
Citaat:
Origineel gepost door Atjeuh Bekijk Bericht
Oké, daar heb je een goede reden, maar in de eerste ronde moet ik toch ergens een reden voor mijn stem zien te vinden
aargh.. de eerste rondes zijn irritant

naja zie mn post hierboven dus, mijn stem gaat momenteel naar Insanity
NA DE EERSTE WOLVENRONDE
Ik heb een paar posts van Atjeuh weggelaten, maar dat waren oneliners... niet echt spannend imho. Deze posts zijn van na de eerste wolvenronde, de enige ronde waarin Atjeuh dus informatie heeft kunnen opvragen.

Citaat:
Origineel gepost door Atjeuh Bekijk Bericht
Dat ik het rustig noem hier, is dat ik bepaalde personen helemaal niet zie.
Zoals Headliner, Bobba, Saarah en Stevie niet. Terwijl Steve normaal super actief is in dit spel. Oke misschien heeft hij het druk Dit zelfde geldt voor Saarah, ik meen me te herrineren dat ze heeft gepost dat ze in het begin van de week niet online kon komen oid.
Dat bedoel ik dus met het rustig zijn hier op dit moment.

Als we voor de volgende ronde moeten stemmen zou ik inderdaad voor een Bobba of Headliner gaan, zij hebben momenteel niks toe te voegen.
Vergeleken met vorige potjes waren Saarah en Steve goede spelers.
Hier kan ik helemaal niets mee eigenlijk. Ze probeert geen van deze spelers te beschermen. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze probeert te hinten dat ze een van bovenstaande namen opgevraagd heeft en een weerwolf is.


Citaat:
Origineel gepost door Atjeuh Bekijk Bericht
Momenteel verdenk ik Impressions het meest als weerwolf, onder andere door het in het begin weg stemmen van Insanity en de stem op Appelshampoo te negeren.

Verder weet ik dus nog echt totaal niks, dit komt onder andere door het weinige en soms totaal niet posten van sommige deelnemers.

Voor deze ronde zou mijn stem uit gaan naar Impressions, Bobba of Headliner.
De laatste twee omdat ze simpelweg niks toe te voegen hebben
Ze beschermt wederom niemand. Maar ze stuurt wel richting Impressions? Het zou kunnen dat ze zijn functie heeft opgevraagd en dat hij een weerwolf is. Maar echt duidelijk is het niet, dus ik betwijfel of ze het zo bedoelde. Maar het is niet onmogelijk.

<hierna geeft Atjeuh echter in een post aan dat ze ook op prestige stemt>. Ik denk dus niet dat ze de functie van Impressions opgevraagd heeft. Neemt niet weg dat ik hem nog steeds verdenk...

Prestige is dood... de wolven mogen eten en Atjeuh zou een functie mogen opvragen (als ze nog zou leven).

Citaat:
Origineel gepost door Atjeuh Bekijk Bericht
Dus als de ziener slim is geweest, heeft hij/zij als eerste de functies van Tyskie en Biffy gevraagd?

Als dat zo is, zie ik tot nu toe maar weinig hints.. tenzij de ziener heeft ontdekt dat tyskie en biffy dorpelingen zijn.
Of de ziener heeft ontdekt dat ze wolven zijn en hun daarom in het begin niet verdacht durft te maken, uit angst om op gegeten te worden.
Of de ziener doet op dit moment niet mee, er zijn echt zo weinig mensen actief op dit moment.

Van de gene die dit is, heb ik op dit moment ook weinig hoogte..
echt op dit moment weet ik nog steeds niks..
ik eis dat iedereen actief mee gaat doen

Ik wacht met mijn verdere verdenkingen tot de deze wolven ronde is geweest
Wat bedoelt ze hier mee? Ik kan er niet echt iets uit opmaken. Zou ze in de eerste ronde de functie van mij of biffy hebben opgevraagd? Als bif een wolf was geweest (wat ik dus niet geloof), dan zou ze toch wel een minimale hint hebben opgenomen in haar teksten?? Of als ze had ontdekt dat biffy en ik dorpelingen zijn zou ze dat toch ook wel ergens subtiel hebben kunnen melden? Raar.


Verder kan ik er dus helemaal, helemaal geen informatie uit halen... Jammer, want de ziener is errrrrrg belangrijk in dit spel.


Volgende vraag die ik mezelf stel is waarom de wolven juist Atjeuh hebben uitgekozen als avondmaal. Ga ik nu ff over nadenken.
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 5 February 2007 om 20:06
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden