Onderwerp: leeftijdverschil
Enkele bericht bekijken
Oud 5 July 2006, 10:07   #157
patriesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door chica
He, dat ken ik Vind het eigenlijk een te groot verschil, maar leeftijd kent geen grenzen meer geloof ik..
ik heb het ook meegemaakt ik was 16 en mn vriend 21 en dat klinkt heel goed maar soms was het ook nog wel een 'jongetje' hoor want als hij dan ruzie had met andere ging hij een hele groep op bellen om te vragen of ze hem gingen helpen:S maar ja dat moet hij zelf allemaal weten. Maar dat ging ook niet goed meer en niet om het leeftijds verschil maar omdat hij al wou samen wonen naar 3 maanden en ik nog niet want ik zit nog op sgool dus dat word hem zowieso niet! en daar is het stuk op gelopen omdat hij het niet wou inzien dat ik nog niet het huis uit wou.

De leeftijd heeft er niet zo veel mee te maken denk ik als je maar gelukkig bent en dan wil ik net zeggen dat je als 23 jarige met een 14 jarige gaat want die 14 jarige heeft nog hele andere bezigheden dan die van 23.
Die van 23 wil misschien al sex terwijl die 14 jarige nog met het poppenhuis speeld.

Het kan misschien ook wel goed gaan tussen die 2 maar je hebt denk ik toch wel grotere kans dat het uit gaat dan dat je dicht bij elkaar ligt met de leeftijden. En hij is toch op je gevallen dus hij weet misschien ook wel dat jij dan nog met het poppenhuis speelt, maar misschien ook niet maar ja dat moeten jullie allemaal zelf weten en ik geef alleen maar mn mening meer niet en jullie kunnen zelf er mee doen wat je wilt.
  Met citaat antwoorden