Enkele bericht bekijken
Oud 31 July 2003, 20:16   #32
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Als het al onzin zou zijn, wat mij dus niet lijkt ben jij in ieder geval zeker neit de persoon die daar over moet oordelen, maar dext0r of LoeLoe als forumbazen. Beschouwen zijn het als echte onzin (zoals met dat rukken met het voetbalelftal), dan gooien ze het op slot.

Als iemand aangeeft dat het serieus bedoeld is (want hij heeft het ergens opgevangen ofzo), waarom zou jij hem dan voor de gek gaan houden? Vind ik vrij triest eigenlijk... En het feit dat hij zegt 17 te zijn wilt nog niet zoveel zeggen hoor... Zijn zoveel mensen die zich ouder voordoen dan ze lijken... of juist jonger.

Ik vind dit soort vragen helemaal neit zo raar.. Je hebt een onzeker pubertje.. Die hoort wat van vrienden of waar dan ook... Wordt onzeker over zoiets en tja.. wat doe je dan? Ga je zoeken.. www.ll.com heeft een vrij uitgebreide voorlichtingsafdeling, maar daar staat er niets over, dan maar op het forum vragen. Hij komt dus met een serieuze vraag en dan zijn er sukkels zoals jij die grappen gaan lopen maken over zijn vraag.. Dan vind ik je gewoon echt triest...

PS Dex, ik heb je ff een PM gestuurd.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden