Onderwerp: Wat vinde jullie?
Enkele bericht bekijken
Oud 18 October 2003, 23:29   #13
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by xxxSarahkexxx
ben meestal om 01.00u thuis... en vind het zaaalig zo'n fuive... tis ni zo da'k geen alchohol drink, toch wel!!, maaaarrrr k ben wel zo goe as nooit dronken ofzo...

k vind echt wel da t moet kunne... kbedoel, wa is er mis mee om als 13-jarige uit te gaan?!
Alles op z'n tijd meisje. Idd, je bent 13 en profiteren van je leven. Daar heb je gelijk in, maar je moet niet op de dingen voorlopen. Voor je 't weet is 't voorbij.

Weetje, jij bent van dezelfde omgeving van mij Berlaar-heikant = 5km van mij... Heb je er eigelijk al ooit eens overnagedacht dat politie ofzo kunnen binnenvallen op fuiven? Geloof me... Zoiets is niet grappig. Dan word er gecontrolleerd op leeftijd, en de meisjes van 13-14jaar worden er zowiso uitgepikt... Ik ken een jongen die een jaar jonger was dan mij, en met ons mee uit geweest was in Heist-op-den-Berg... De flikken vielen binnen, pas-controle... De jongen z'n naam en adres werd genoteerd, en er werd contact opgenomen met de ouders. Als de jongen nog één keer betrapt werd onder de 16j, kwam het op zijn strafblad te staan...

Geloof me, 't gebeurt meer dan je denkt
Er staat ook neit voor nx een leeftijd op die zaken.

Profiteer nog wat van je jeugd nu je nog kan... later ben je er te oud voor, en uitgaan kan je nog lang hoor
WishfulDreaming is offline