Enkele bericht bekijken
Oud 20 July 2004, 20:38   #208
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik las dat er inderdaad nog niet zo heel veel seizoenkaarten zijn verkocht bij Roda?
Ik moet mijne ook nog kopen hoor Dat komt meestal pas op het laatst.. Er zijn er nu meer verkocht dan vorig jaar rond deze tijd; al helpt de successtory van Aken niet echt mee, veel mensen kopen nu daar een seizoenkaart en bij Roda losse wedstrijden

Nee, er zijn de laatste paar jaar zeer veel impopulaire maatregelen getroffen zodat het bijkans lijkt alsof Roda geen publiek wíl hebben.. Vorig jaar doe je volop mee op Europees, zojuist AZ met 3-1 geklopt en RKC, met zeer goed voetbal, verkopen ze Anastasiou... Het voetbal is al niet al te best, maar Hendriks zet publiekslieveling Sergio in de openbare verkoop. Je komt bijna makkelijker aan een kaartje van een exclusief concert van de Stones in Vredeburg dan voor de thuiswedstrijden van Roda. Je moet eerst een clubcard kopen en vervolgens een dag verlof nemen om een kaartje te kopen bij het stadion.. Dan heb ik het niet eens over de 'vrij prijzige' kaarten..Je kunt niet naar een vriend toelopen over de omloop die op een andere tribune zit in de rust, want de omloop (waarvoor maak je zo'n ding dan ) is dicht tussen de verschillende tribunedelen. De supporters werden in de FC Limburg-discussie diverse malen geschofeert en uitgemaakt voor tuig en stadionverboden worden te pas en te onpas uitgedeeld..

Tja, het is ook een ware jungle, die voetballerij voor Frank Rutten !
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden