Enkele bericht bekijken
Oud 8 August 2004, 00:17   #245
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Bart, wat denkt men binnen Roda verder van deze speler? Is het er een die regelmatig zijn doelpuntjes meepikt? Is een middenvelder, toch?

En wie zal er bij Roda waarschijnlijk veel punten gaan scoren, in de zin van assists/ doelpunten?
Dat zijn vragen die wij als supporters ook graag willen beantwoord zien!! Wiljan V. is iemand die de sponsor van onze competitie eer aan doet, want ook bij deze papzak weet je maar nooit hoe het balletje rolt..

De spitsposities zijn momenteel bezet door Arouna Kone en Cristiano, met daarachter Sergio. Op zich een voorhoede die kan scoren dunkt mij! Met name Kone heeft zich nog beter ontwikkelt dan vorig jaar. Ik ben benieuwd

Bodnar is in eerste instantie aangetrokken voor de rechtsback/rechtervleugelverdedigingspositie. Maar hij kan ook centraler spelen, op de plek van Brouwers. Zelf zie ik hem liefst rechts met Senden centraal rechts. Daarnaast Bodor en links Filipovic. Maar we zullen zien wat Wiljan na 2 jaar uit de hoge hoed tovert!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden