Enkele bericht bekijken
Oud 15 February 2007, 10:33   #506
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Zou het je wel verbazen als AMF, bobba of babydress een wolf blijkt te zijn? Als je dat nou ook ff roept, kun je na afloop sowieso zeggen dat je het goed geraden hebt!

Maar goed, mijn stem gaat uit naar AMF. Ik denk dat zij of bobba de laatste wolf is. Haar vind ik intelligent genoeg om te bedenken dat stil zijn in dit spel een heel, heel erg goede tactiek was. Smoesje was drukte, maar zeker in het begin van het spel zag ik haar vaak genoeg online. Dus toen heeft ze mooi iedere keer wel een actieve medespeler kunnen wegstemmen. Ondertussen hier in dit topic nog een keer verklaren dat ze zo druk is en dat ze best weggestemd wilt worden (wetende dat dit toch niet gebeurt).
Bobba vind ik zoals eerder gezegd een prima tweede wolf. Heeft nooit de naam van AMF genoemd, maar altijd onrust gestookt tussen de dorpelingen (onder het motto "tis zijn eerste keer" kwam hij er mee weg).
Babydress geeft volgens mij echt geen bal om dit spel. Dus haar afwezigheid is gewoon pure desinteresse. Dit zeg ik op basis van haar leeftijd ja. Wat ik niet uitsluit is dat ze samen met AMF wolf is en dat AMF haar ingepeperd heeft om bijna niets te zeggen in dit topic. Maar ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk. Babydress vind ik dus nog het onschuldigst van allemaal (op mezelf na natuurlijk, Sander. )
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden