Onderwerp: klein vraagje
Enkele bericht bekijken
Oud 18 November 2008, 20:07   #4
microsoftman
bleach is da shizz xD
 
microsoftman's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 November 2008
Locatie: aalst
Berichten: 609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Ja, ken ik ( ik kan hem ook!!! )

Als ik jou was, zou ik eerst met acoustische gitaar beginnen, om een met goeie basis te starten. Want je kunt wel van acoustische gitaar naar elektrische gitaar, maar niet andersom. Als je dan toch een eigenwijs persoon bent, en een elektrische gitaar wil kopen, zou ik een Fender Squire kopen; die zijn niet zo duur, ik heb er zelf ook een
"The sound" van Johny B. Goode in Back to the Future, doe je met een pedaaltje, of met een functie die al op de versterker zelf zit, maar daar moet je in de winkel maar ff naar vragen
ik heb een acoustische gitaar maar omdak er al zo veel me gespeeld heb zijn de snaren kapot maar kan er nog steeds niks van allen happy birthday kan ik en dan een liedje van in aladin een beetje maar een fender is wel te duur voor me ik ben is gaan zien naar de prijzen en de laagste die ik vond was 350 euries alle rond die prijs ik heb binne kort mss 250 en dan koop ik me mss een gitaar maar als ik een starter set koop moet ik volgend jaar mijn nieuwjaars geld weer uitgeven aan een starter en dat zie ik ni zo zitte maar ik heb een mooi gitaartje gevond hier in aals waar ik woon en dat is een rode voor 224 wel een mooie maar zonder versterker en ik vraag me af of pc boxen ook gaat op gitaren verzekerd ni lol

maar toch bedankt voor de fender zal eens zoeken ^^

EDIT: die rode gitaar leek op die fender squire maar heb het merk niet gezien dus weet ik het niet

Laatst aangepast door microsoftman : 18 November 2008 om 20:16
microsoftman is offline   Met citaat antwoorden