Enkele bericht bekijken
Oud 16 January 2018, 20:46   #1
Annabella___
Lid
 
Geregistreerd op: 16 January 2018
Berichten: 1
Standaard Waarom populariteit belangrijker dan een echte vriendschap voor het leven?

Waarom laat je beste vriendin je toch keihard vallen als je haar nodig hebt, terwijl je altijd super super veel lol met haar hebt gehad, haast alles samen deed en ook altijd voor haar klaar stond? De enige verklaring die ik kan bedenken: Ik werd/word nog steeds gepest door de populaire meiden uit mijn klas en mijn beste vriendin wilde graag populair zijn. Als zij dan voor mij op zou komen, zal ze niet zo snel populair worden, omdat ze dan tegen de populaire meiden ingaat etc. Maar waarom?? Waarom laat ze mij dan toch vallen?? Met al die lol die we hebben gehad. Hoe kunnen mensen populair zijn belangrijker vinden dan een hechte vriendschap?? Ik mis haar en onze geweldige belevenissen heel erg, maar ben ook heel erg kwaad op haar dat ze me heeft laten vallen. En is het eigenlijk vreemd dat ik zoveel verdriet heb om een verloren vriendin? Ik durf er eigenlijk niet meer met iemand over te praten, omdat het een half jaar geleden was dat ze me liet vallen. Eigenlijk was zij altijd degene met wie ik over alles praatte.

Laatst aangepast door Annabella___ : 16 January 2018 om 20:48
Annabella___ is offline   Met citaat antwoorden