Enkele bericht bekijken
Oud 25 October 2006, 14:14   #11
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ligt aan m'n bui, en met wie ik ben. Als ik met mensen ben die geen of weinig alcohol drinken ga ik zelf niet als een bezetene aan het zuipen ofzo Tijdens het uitgaan drink ik wel redelijk veel, maar wordt (meestal) niet straalbezopen omdat ik meestal nog een stukkie in m'n eentje moet fietsen en da's niet zo'n succes Op verjaardagen drink ik niet superveel, 1 of 2 glaasjes ofzo, en bij het eten drink ik bijna nooit alcohol omdat ik bij het eten liever iets dorstlessends heb Verder hoef ik ook niet persé alcohol, ik kan ook prima een leuke avond hebben zonder alcohol

Ik heb geen rijbewijs, dus kan ook de bob niet zijn, maar doe meestal wel een beetje sociaal als iemand anders de bob is, dus ga dan zelf niet bijzonder veel drinken ofzo. Oja en ik stap nooit meer in de auto bij iemand die wel gedronken heeft, da's een keer gebeurd, een vriend van mij zei dat ie niks had gedronken en iemand anders beaamde dat, en het volgende moment zaten we met z'n 7en in een corsaatje gepropt en scheurden we al slingerend met 120 langs de duinen. Ik ben serieus nog nooit zo bang geweest :s
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden