Enkele bericht bekijken
Oud 11 October 2012, 15:33   #38
kdaalder
Registered User
 
Geregistreerd op: 18 September 2012
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
Ik geloof niet dat je het dan begrijpt, aangezien goede muziek tijdloos is.
Then again, ik dacht er ook zo over toen ik 12/13 was.
Nu ben ik wat flexibeler.
Hell, een van mijn favoriete bands bracht hun eerste album uit in het jaar waarin ik ben geboren.
Over een paar jaar kom je hoogstwaarschijnlijk tot dezelfde conclusie.
Namelijk dat muziek afschrijven puur omdat het niet uit jouw tijdsperiode stamt erg dom is.
Je moet muziek zien als chips. Chips kan een poosje goed blijven maar dat is op een gegeven moment over datum. Zo gaat dat ook met muziek. Mozart is bijboorbeeld al 300000 jaar over datum. Bij bewijs van spreken. 50 cent of 2pac of Lloyd Banks zijn nog lang niet iver datum.

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Ik zal het dus even vrij vertalen voor je.
Wat jij nu dus zegt is dat je dan wel naar rap mag luisteren, maar je bent toch ook niet zwart?

Dat komt op hetzelfde neer als naar muziek uit de 90's, dat mag je niet luisteren omdat je niet uit de 90's komt. Dan heb ik je nog nieteens verteld dat meerendeel uit mijn lijst zelfs muziek vanaf de jaren 60' tot nu maakt. Dat zegt ook iets over je verstand van muziek, dat is namelijk 0.0%

Ik denk ook eerlijk gezegd dat je het nooit gaat snappen, aangezien je meer geinteresseerd bent in 'money' en 'chicks'. De Stones doen heroine/ cocaine en chicks en kunnen daarna nog steeds een perfect optreden geven, jouw helden melden zich dan ziek.

Please leave.
Dafug? Me helden melden zich ziek? Waar de fuck haal je dat vandaan? En ouderdom en ras is iets anders. En het is nuet mijn schuld dat alle goeie rappers op Pitbull en Eminem na zwart zijn. Ze zijn van deze tijd. Maar die oude lullen zijn niet uit deze tijd. Klaar.

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
Also, wtf is up met Green Day een gay-band?
Punkrock is toch echt wel een tikje mannelijker dan wat rappende negertjes in mijn boek ( uitzonderingen daargelaten uiteraard ).

Die blazen met een optreden bijna elke rapper van het podium af
Punkrockers zijn een stelletje emo's die hun schreeuwen in liedjes. Ook maken ze muziek met instrumenten. Dat is ook niet iets van deze tijd. We hebben nu "computers". En Green day zingt: ahaaa haaaa ahaaaa. En dat soort dingen. Gewoon justin biebertjes ofso. En rappers zijn heel wat mannelijker dan die fags.

Citaat:
Origineel gepost door Baloe Bekijk Bericht
wie zegt dat?

dus jij houdt van Justin Bieber? Tis jouw generatie

dat hoort gewoon zo
Ik zeg niet dat je van alle muziek van je generatie moet houden maar in ieder geval NIET van je ouders of grootouders generatie.

Laatst aangepast door Henkus : 11 October 2012 om 22:13
kdaalder is offline   Met citaat antwoorden