Onderwerp: Mijn columns
Enkele bericht bekijken
Oud 5 May 2003, 11:20   #4
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

last one... eigenlijk geschreven voor xhale destijds maar hier past ie ook wel
hij is jullie van harte gegund, en als je meer wil, geef me maar een onderwerp en ik maak wel een verhaaltje

De zin des levens

Bij de vraag wat er eigenlijk zin heeft in het leven hoor je je ook af te vragen wat er niet zinnig is. Alles heeft wel een doel, van je lichamelijke behoeften tot de verplichte verjaardagen bij de ooms en tantes die-je-toch-nauwelijks-ziet-alleen-bij-de-verjaardag (doh). Maar wat is nou de Echte Zin Des Levens? Hier is geen eenduidig antwoord op te geven, want elk mens is uniek in opvattingen en normen en waarden.
Toch is er een ding dat eenduidig als zin des levens kan worden getypeerd: internet, of een andere bron van sociaal contact, is onmisbaar in een mensenleven. Kluizenaars zijn niet gelukkig – beweer ik nu keihard. Allen die deze definitie van de zin des levens zo hadden ingevuld moet ik hierbij dus teleurstellen.
Maar wat doen we met dit brokje informatie? Mensen houden van en haten elkaar.
Mensen hemelen elkaar op of zeiken elkaar af. Het kan dus de ene en de andere kant op. En elke kant is goed, want het is sociaal contact, en dat is de zin des levens. Met andere woorden: ga vooral door op leerlingen.com, want het is goed.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden