Onderwerp: Verliefd?
Enkele bericht bekijken
Oud 5 April 2009, 18:50   #89
alex_spikes_you
Lid
 
Geregistreerd op: 18 March 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door xJuul Bekijk Bericht
Ik heb een vraagje.
Gister zat ik naast een jongen in de bus die ik leuk vind. ik was zo moe want zat de hele dag te hoesten en daar wordt je wel moe van. en toen ben ik in zyn armen in slaap gevallen. en dat vond ie helemaal niet erg en hy zat me helemaal te aaien enzo en hy zat in me haar en legte ze hoofd op myn hoofd neer. en toen moest ik even wakker worden omdat iemand wat wou vragen en toen maakte die me heel zachtjes wakker en toen later begon die tegen mij aan te liggen en toen zei die ; we moeten echt is een keer gaan logeren lijkt me gezellig! & later viel ik weer in slaap, haha ;p. en toen moest ie me later weer wakker maken omdat we by de eind bestemming waren. & toen vroeg die of ik lekker geslapen had. maar mensen zeiden zo van ; Ja jullie hebben echt wat ofso en toen zei die ; Ja vriendschap. Maar me vraag was nu dus ; Denken jullie dat ie me leuk vind? want tegen mense zegt ie dat we vriendschap hebbe maar ik weet niet of die dus meer wilt. ik zou het wel willen maar ik durf het niet te vragen en niemand weet dat ik hem leuk vind. en ik vind hem al 2 jaar leuk en hou dat dus al 2 jaar voor mezelf. maar denken jullie nu dus dat ie me leuk vind en hoe kom ik er achter of die me leuk vind?
Willen jullie asjeblieft reageren.
alvast bedankt.
xx'
zo iemand is gewoon aardig maar wel uitkijken he mis word jezelf wel iets te snel verliefd

succes,

Alex
alex_spikes_you is offline