Enkele bericht bekijken
Oud 21 May 2002, 20:25   #6
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hey Suuz!

Erg balen van je knie, mar er valt denk ik niet veel aan te doen. Ik hoop wel dat je er mee om leert gaan. Echt lastig, maar ja daar heb je mij niet voor nodig...

Ruzie met mams is ook niet iets waar je vrolijk van wordt. Is het niet een keer goed uit te praten? Ouders kunne af en toe best handig zijn, maar ikzelf heb ook vaak momenten dat ik ze wel kan schieten...ik heb dan nog een broertje om frustraties op af te richten (geen zorgen hij is sterker dan ik...)...

Dat met dat gewicht heb ik nou nooit begrepen aan vrouwen...ze zeggen altijd dat ze te dik zijn terwijl ze er heel erg mooi uitzien. Het is natuurlijk je eigen lijf. Wees gelukkig zoals je bent, als iemand daar problemen mee heeft dan so what? Als jij maar lekker in je vel zit.

Dat met de leraar gaat goed komen. En geloof me maar, je bent echt niet de enige die verliefd is op een leraar. Verliefdheid is iets wat tussen twee mensen kan ontstaan. Dat hij toevallig 32 is doet daar niet toe. Verliefdheid is leuk, maar soms geeft het problemen, zoals nu bij jou.

Je cijfers valt op dit moment niet veel aan te doen, je hoofd staat er gewoon niet naar...je kunt proberen je op je huiswerk te storten maar of het helpt...

Erg veel sterkte meis!!

Tonneke
  Met citaat antwoorden