Enkele bericht bekijken
Oud 5 May 2004, 15:36   #43
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Inderdaad.

Ik had laatst met ene aantal allochtonen en een namaak-allochtoon (een kamper) een leuke discussie erover.

Een van die jongens vroeg aan mij of ik een rasict was. Ik zeg misschien wel, hangt ervanaf wat je verstaat onder rasict. Je hebt tegenwoordig genoeg mensen die zeggen dat je ene rasict bent als je vind dat iedereen die heir woont nederlands moet leren of op zn minst proberen. Op die manier ben ik dan een rasict ja. Maar als je onder rasict verstaat dat je een hekel hebt aan alles wat van oorsprong uit het buitenland komt, dan ben ik geen rasict.

Maarja, ze vonden me dus een rasict Domme mensen toch. heb er maar ene hele discussie aan vast geplakt over waarom ik rasictisch ben als ik vind dat iedereen nederlands moet kunnen. Nouhja, uit eindelijk gaven ze me gelijk. Alleen die kamper bleef me een rasict vinden. Kut-kampers toch altijd weer, 't zijn net marrokanen

ja en ik word ook rascist genoemd als ik me er aan erger dat 2 marocs van dat ghetto nederlands lopen te praten. en rascist genoemd als ik vind dat mensen die hier komen en vervolgens ernstige delicten plegen (murat + pa) terug naar hun eigen land mogen..
en ik word rascist genoemd als ik zeg dat er hier teveel buitenlanders zitten in bepaalde wijken en steden.
En ik word rascist genoemd als ik zeg dat we uit alle landen hier maffia hebben lopen en oorlogsmisdadigers en drugsbendes en dat ik vind dat die het land uitgezet moeten worden.
Tevens ben ik rascist als ik zeg dat ik vind dat een moslim partij hier niet toegestaan meot worden, simpel omdat de gemiddelde moslim onvoldoende geintegreerd is.
En ik ben een rascist als ik zeg dat ik wel moslims op de dam zie staan als hun hoofddoekjes verboden dreigen te worden en niet als er weer treinen in naam van Allah opgeblazen zijn.

oja en over kampers gesproken
dat is wat mij betreft ook wel een discussie waard.