Onderwerp: blah blah
Enkele bericht bekijken
Oud 16 October 2003, 19:56   #7
Xessex
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by EternalShadow
er zal altijd iets negatiefs overblijven, hoe klein en onbeduidend ook, ik geef toe dat het soms redelijk stom is om dan achter dit ene onbeduidende dingetje aan te lopen, of je eraan te storen.

vaag genoeg is het omgekeerde trouwens wel mogelijk
hoewel er altijd wel iets positiefs overblijft is het soms nog een hele kunst het zicht daarop niet te verliezen. terwijl het nagenoeg onmogelijk is om de negatieve aspecten te negeren.
Leuke zinnige discussie trouwens. Hier houd ik wel van

Maar wat jij zegt Shadow is echt helemaal waar. Ik dan dit zelf ook voor de volle 100% beamen. Ik moet zelf ook steeds flink mijn best blijven doen om het positieve in zicht te houden.

Ik heb namelijk de pech gehad teveel goeds te hebben meegemaakt. Ik bedoel ik weet al sinds jaren wie ik ben en wat voor mij werkelijk telt en altijd zal blijven tellen. Die dingen heb ik ook veelvuldig nagestreefd en daarmee ben ik velen malen dicht bij een hemel op aarde geweest. Op zich is dit ook iets waar ik wel blij mee ben omdat ik dan in de rest van mij jaren niet meer zo veel moeite hoef te doen om mijn eigen identitiet te achterhalen.
Maar door een aantal veranderingen in mijn doorsnee leven wat ik tot dan toe had is het een beetje omgeslagen en heb ik moeten leren vechten voor die momenten. En jammer genoeg is dat vaak vechten tegen de bierkaai. En dan ga je bewust en onbewust je huidge situatie vergelijken met wat je eigenlijk ECHT nodig hebt en dan ga je het gauw al somber inzien. En dat wordt pas echt erg als je dus het positieve moeilijk bereikt.

Dus ja....ik probeer ook dat wat mij mij maakt een hoge prioriteit te geven, maar moet wel helaas te vaak inboeten op mezelf door allerlei verplichtingen. Dan verlies je dus het positieve uit het oog en laat je al gauw het negatieve de zaak overnemen.
  Met citaat antwoorden