Onderwerp: alcohol & drugs.
Enkele bericht bekijken
Oud 29 January 2003, 07:28   #31
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AcIDeR
drugs,zolang het netjes gebeurdt vindt ik het ok,maar dr zijn ook mensen die doe het op school :S das echt ni cool.

ikzelf heb 5x drugs gebruikt,en das over 2 jaar tijd,dus ni veel.
drank?ik heb niks tegen drank alleen vindt ik dat de leeftijden hoger moete liggen :S ikzelf ben een voorbeeld van te vroeg gaan drinken en als gevolg een kleine verslaving.

ik was 14 toen uitging,dronk toen al elke week mezelf zeg maar aangeschoten,toenk 15 was zat ik in de put en ging in met gasten van 18 en ouder allemaal uit vanwege dat ik me eigen vrienden kwijt was.toen heb ik pas leren drinken,sterke drank en alles,tot kotsend toe,voelde ik me effe ni cool?gewoon vingers in je keel en dat soms 2x op een avond,na een maandje of 3 kregen mij eigen maten hier iets van te zien/horen en hebben toen besloten dat ik voortaan met hun uitging,zogezegd zo gedaan nu benk 16 en drink 3 a 4 x per maand,ni te veel,redelijk als ik uitga drink ik wel meer als me leeftijds genoeten,maar dat komt omdat ik gewoon meer nodig heb om mezelf lekker te voelen(lees ontspannen) dus ik vindt ergens dat het toezicht op jongere beter moet worden,niet iedereen kan zoveel geluk hebben als mij(ben nu al 2 maanden nuchter vanwege dat we uitgaan met de brommer,dus moet ik wel nuchter blijven
ik ken het, een tijd terug voelde ik me echt verrot en had ik min of meer de verkeerde vrienden (t was natuurlijk ook mn eigen schuld) en begon ik met drinken, ik had geen leuk weekend als ik niet helemaal van de wereld was. zo ist heel lang door gegaan en net als bij jou uitgelopen tot een kleine verslaving. nu drink ik helemaal geen alcohol meer, zelfs geen slok, en als ik uitga voel ik me veel fijner nuchter, dan aangeschoten. zoals jij zegt, dat je je beter voelt als je wat alcohol drinkt, ik dacht dat ook, maar nu ik niks meer drink heb ik net zoveel lol, (en geen kater ).
  Met citaat antwoorden