Onderwerp: Evaluatietopic!
Enkele bericht bekijken
Oud 1 September 2006, 13:04   #52
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Anyway, ik vind het raar dat jullie zo plots beslissen om ermee op te houden, maar ik begrijp het wel .
Nuja, ik had het van Bart ook al wel zien aankomen, van Bas wist ik niet dat hij ook al zo ver was, dus wat dat betreft is het ook wel toeval

De problemen die jullie noemen wat betreft jonge en nieuwe leden speelt ook al veel te lang. Ik vind dat we in feite al aardig wat bereikt hebben doordat er nu zoveel nieuwe aanmeldingen zijn.. en ik vind dat er in de staff ook meer jonge en nieuwe mensen moeten om die doelgroep te gaan prikkelen hier te blijven. En dan hopen dat het op den duuuuur weer omhoog trekt. En hopen dat Spill misschien een keer gaat inzien dat ze hier ook een groot aandeel in kunnen hebben

Zoals Bart ook al zei, voel me hier te oud en overbodig. Ik heb m'n best gedaan. En vooral nu ik bijna met m'n opleiding klaar ben en een echte baan zoek enzo voel ik me hier niet meer op m'n plek.

Maar goed, het forum is wel onderdeel van mn leven geworden (ja echt) en ik ben hier ook niet weg te slaan ben ik bang Ik vind het ook wel jammer, maar anders wordt het een gebed zonder eind..

Thnx mensen
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden