Enkele bericht bekijken
Oud 22 April 2004, 17:02   #65
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik vraag me echt af in hoe verre het nodig is om een special sub forum te openen voor mensen die gebanned zijn zodat zij prive met de beheerders in na discussie kunnen gaan waarom ze gebanned zijn.

Nu is het zo dat ze een mail ontvangen waarin staat dat ze gebanned zijn waarom hoe lang enz. ze kunnen tog ook op reply van die email drukken. enige wezelijke verschil is dat je met reply alleen die beheerder spreekt die je de mail verzonden hebt.

Maar je kan ook gewoon in het vak cc de 2 andere beheerders neerplanten. mocht je hier de ontzettende behoefte aan hebben. al kan ik me dat nou niet echt extreem voorstellen.

Ik ben niet tegen het plan hoor maar zie de meerwaarde niet. Mijn email lees ik namelijk wel bijna elke dag maar ik weet zeker dat ik ga vergeten om te kijken in het speciale ban forum of daar nog nieuwe posts zijn. Ook is email veel meer real time dan posten op een forum.

Hier komt ook nog bij dat het voor mensen met een IP ban weer onmogelijk is om in een eventueel speciaal banned disccussie forum te geraken. die moeten dan weer wel per email. dus dan houd je er altijd alsnog 2 apparte systemen op na die hetzelfde doen. iets wat er niet makkelijker en handiger op wordt.

De ervaring leert ook dat mensen veel beter nadenken over een email die ze zenden. en zich hier een stuk redelijker kunnen opstellen dan in een post op een forum.

Vooralsnog ben ik voor de discussie per email. dit gezien je hier ook door middel van 1 signature waarin staat dat de informatie slechts bedoeld is voor de ontvanger van de email uitsluit dat mensen je mail / voorstellen / afspraken gaan misbruiken voor andere doeleinden
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden