Enkele bericht bekijken
Oud 24 March 2010, 19:59   #42
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

^ en weetje wat ook fout is smiley? Commentaar/vragen stellen in een topic waarin duidelijk gezegd is dat je de sjaak bent als je hier je vragen stelt. Daarvoor komen andere topics over de verschillende ideeën. Tevens vind ik het een beetje cru dat je ideeën gaat afkraken terwijl je zelf geen of beter alternatief biedt.

@ Stevie, D'r zit wat in. Maar niet geschoten is altijd mis. Ik weet niet of het met mijn aanstelling te maken had, maar ik zag wel degelijk een piek(momentje) van nieuwe forumleden. Dus er zijn mogelijkheden. En nee, mijn streven is niet meteen een scholieren.com aantal, maar er moeten toch wel wat meer mensen hier kunnen/willen komen. Laten we zeggen, 50 actieve leden. Dan ben ik al blij! Al realiseer ik me ook dat dat zonder de aanpassingen die jij oppert een lang proces zal zijn. O.a. een algehele forum-mentaliteits verandering. Btw, kan jij misschien je ideeën over het aanpassen van het forum wat uitbreiden? Ik bedoel eigenlijk een paar ideeën opperen en in een daarvoor bestemd topic plaatsen ter zijnde tijd? Alvast bedankt!

Laatst aangepast door Chitesel : 24 March 2010 om 20:02
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden