Onderwerp: geesten oproepen
Enkele bericht bekijken
Oud 24 August 2003, 23:11   #6
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Vind het over het algemeen wel interresant en heb der wel veel verhalen en discussies over gelezen. Maar het gevolg is dat ik niet meer weet wat ik moet geloven.

Mijn gezonde verstand zegt: "Geesten? bullshit, bestaat niet. van mij appart proberen we het vanavond nog om te laten zien dat het niet werkt." Maar dan begint er zo'n klein stemmetje te knagen van stel dat het nou wel waar is???

maargoed, 9 van de 10 mensen die het eens gedaan hebben komen met verhalen van nooit meer of het was heel spannend. Hoor eigenlijk maar zelden over mensen die het geprobeerd hebben en geen resultaat hadden.
Het vervelende is alleen dat al die mensen die het eens gedaan hebben en er "vreselijke" ervaringen mee hebben nooit willen vertellen wat er nou mis ging. En als ze het eens vertellen krijg je van die verhalen over hakenkruizen e.d. Das dan weer zo'n yeah riiiiiight verhaal

Op het internet staat natuurlijk een hoop troep en geblaat dus het zo me ook niet verbazen als er veel sensatie verhalen bedacht zijn, maar toch, helemaal onzin durf ik het niet meer te noemen

Wat overigens wel zo is, is dat ik nou nog nooit heb gelezen hoe het eigenlijk moet, dus op die manier kom ik het natuurlijk nooit te weten
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden