Enkele bericht bekijken
Oud 14 March 2010, 16:38   #29
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht


AMSTERDAM (AFN) - Werkgeversvoorman Bernard Wientjes vindt dat Geert Wilders Nederland ,,op een geweldige manier'' beschadigt. De voorzitter van ondernemersorganisatie VNO-NCW brengt dat naar voren in een interview met de Volkskrant van zaterdag.
Waarom? De media zijn ook zo rood als een koei. Beetje sneue bron als ze toch allemaal links zijn. Ja, dan kun je zeker mee aantonen dat rechtse partijen gevaarlijk zijn!

Citaat:
zielig, dat is echt het enige woord wat ik hiervoor heb. Waar haal je uberhaupt vandaan dat als het zo doorgaat dat elke "buitenlander" voorrang krijgt boven de normale "Nederlander".

Tevens moet je nu ook betalen voor autochtonen die geen werk zoeken.

Populistisch en nationalistisch, eng.
Dat je voor zulke mensen moet betalen is sneu. Je kan nog steeds Amsterdam zuid-oost niet en hoeveel van die paarse kabinetten hebben we al gehad? Leg dat eens uit? Je zei laatst zelf nog dat je 2 lijfregels hebt om geen ruzie te krijgen ind e Bijlmer. Als die helden van jou zo goed zijn dan had dat niet gehoeven.

Trouwens. Lekker zielig ben je als je nu al partijen gaat buitensluiten. Dat maakt links nog ongeloofwaardiger? Ik schaam me kapot om Nederlander te zijn als zulke partijen weer heer het stokkie in de handen krijgen. We gaan dan zó ontieglijk hard naar de klote hé.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden