Enkele bericht bekijken
Oud 11 June 2010, 00:58   #5
noob 3
uhu
 
noob 3's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 June 2010
Berichten: 26
Standaard techniek :D

Citaat:
Origineel gepost door Sharoo Bekijk Bericht
Het wil me gewoon niet lukken, vandaag weer(het is een collega en zie haar daarom gemiddeld 1x per week).

Ik kom niet verder dan het gedag zeggen, en misschien het beetje lachen. We praten ook wel is, maarja echt verder lukt het me niet om te komen.. Zelfs dit wil me trouwens niet altijd lukken..(ben een ietwat verlegen)..

Zij maakte 8 maanden geleden al kenbaar mij meer dan leuk te vinden, maar van mijn kant wil het maar niet lukken sinds ik haar ook meer dan leuk ben gaan vinden( begin dit jaar ongeveer)..

Wat moet ik nu doen, word echt gek van me zelf… Hoe langer het duurt, hoe meer ik ga twijfelen..


Natuurlijk zijn de antwoorden: gewoon vragen etc. te verwachten. Maar ben wat verlegen, dus gewoon vragen zit er denk ik niet 1,2,3 in
Ok gebruik deze techniek
Stoot hem/haar (per ongeluk) om en zeg dan sorry... praat dan verder met hem/haar nu jullie daar toch zijn... begin een praatje en vraag op het juiste moment zonder erbij na te denken dingen die je wilt weten... als je zo slim te werk gaat komt het automatisch werkt gegarandeert!
noob 3 is offline   Met citaat antwoorden