Onderwerp: Studentenvereningen
Enkele bericht bekijken
Oud 10 August 2004, 15:37   #4
BlauweWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat hangt uiteraard van de persoon zelf af..

Ik zit zelf ook bij een studentenvereniging, volgend jaar zit ik zelf mee in het preasidium, dus sta ik mee in voor de activiteiten.
In het bijzonder ben ik sport preases dus organiseer sportactiviteiten..

Bij een studentenvereniging is de kans om je alledaag lam te gaan zuipen er wel ja.. of je het dan ook doet hangt compleet van jezelf af.
Je wordt niet verplicht om naar activiteiten te komen, dus wat voor activiteiten je naartoe komt dat kies je uiteraard zelf.
Je bent ook niet verplicht om te "zuipen" tijdens die activiteiten.. ok misschien moet je op een gehele avond 1 pintje ofzo meedrinken, maar wil je voor de rest frisdrank drinken of weet ik wat .. je doet maar..

En ook niet alles zijn zuipactiviteiten, zo doen wij ook mee aan sportwedstrijden, gaan we soms gezellig gaan eten, eens naar de film, een weekendje op stap, dan eens gaan bowlen..
Er zijn allerlei activiteiten dus je kan ook in een studentenclub zitten zonder je iedere dag lam te moeten zuipen..

Het hangt er vooral van af naar welke activiteiten je wil komen en hoeveel je zelf beslist om te drinken
Dus ja hangt eigenlijk wat van jezelf af hoe je een studentenvereniging beleeft lijkt me

Hoewel de hoeveelheid mensen die erin zitten enkel voor te zuipen toch enorm groot is
  Met citaat antwoorden