Enkele bericht bekijken
Oud 21 April 2004, 14:34   #52
KoenR
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als je goed las dan hoeft dat dus niet per se Het is zo'n geweldig cliché om te zeggen: die 3 beheerders vinden dat DUS ben je het zelf schuld.. Het blijkt dus niet zo te zijn. Je kunt dan duidelijk aan de rest van de users je verhaal uitleggen, waarom het in jou ogen niet terecht is. Als die persoon echt zo schuldig is trekken de meesten heus wel dezelfde conclussie. Wanneer er echter een goede discussie ontstaat zul je zien dat er ook nog een andere kant aan het verhaal zit.
Ik zie niet helemaal in hoe het kan dat jij denkt dat je een beter vermogen bezit om een situatie te analyseren, dan 3 beheerders. Wie zou er objectiever zijn als je een ban hebt gekregen, jij, of 3 beheerders?

Citaat:

Wat Plankje zegt klopt overigens. Zelfde verhaal met politie bijvoorbeeld. Die houden ook meestal elkaar de hand boven het hoofd. Het is een natuurlijk proces, je kunt ook onmogelijk het als beheerders voortdurend oneens zijn met elkaar. Wat je dan rest is de publiciteit opzoeken, zoals het met mij ook gegaan is. En dan blijkt dat er wel degelijk zaken op te lossen vallen!
Als 't goed is zijn die 3 beheerders dusdanig gekozen, dat ze zich kunnen vinden in elkaar beslissingen, en toch ook het lef hebben zich te verzetten tegen een ander als ze 't er echt niet mee eens zijn. Dat zal niet vaak voorkomen nee, gelukkig maar.

Publiciteit opzoeken klinkt wel leuk, maar maakt de zaak onnodig ingewikkeld. Anderen hebben zich gewoon niet te bemoeien met jouw ban. Je hebt jezelf in de nesten gewerkt, dan ga je jezelf er ook maar weer uitlullen, lijkt me.
  Met citaat antwoorden