Enkele bericht bekijken
Oud 21 April 2004, 17:02   #60
KoenR
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Neen, het gaat om die uitzonderlijke gevallen waar meestal een persoonlijke kwestie speelt. Als je langer op dit forum actief bent begrijp je wellicht wat ik bedoel. 2 mensen liggen elkaar niet, en er is een vorm van machtsmisbruik. In zó'n geval vind ik het prima dat zoiets, wanneer het niet onderling opgelost kan worden, in de openbaarheid komt. En dan spreek je echt over heel weinig gevallen.

Ik weet overigens niet of de topicstarter op deze gevallen doelde, of op meer gevallen. Maar dat kan alleen hijzelf vertellen.
Het is trouwens een idee, ik weet ook niet of dat in de praktijk ook zo zal werken, hoor. Dat valt te bezien.
Als iemand om persoonlijke redenen banned, is er wel een reden voor discussie met andere beheerders ja, daar ben ik het mee eens. Maar veel verstandiger is het dan om dat te doen nádat je geunbanned bent, lijkt me. Dan is de beginnende woede er een beetje vanaf (dat houdt je toch als je net gebanned bent) en zo voorkom je dat iédereen gebruik maakt van een mogelijke discussie via feedback over een ban, ook als deze gewoon terecht was.

Citaat:

Ben jij trouwens KoenR van scholieren.com
Ik kom ook op scholieren.com ja.
  Met citaat antwoorden