Enkele bericht bekijken
Oud 2 June 2004, 08:33   #71
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik vind dat idee toch nog maar eens bekeken moet worden. ik heb tijdens mijn ban erg veel moeite gehad een goede discussie te kunnen voeren met NW en KK.. en als je dan gebande users wel toegang geeft tot Feedback (ik weet niet of dat technisch gezien wel mogelijk is..) waar ze één topic mogen openen waar ze ook in kunnen reageren. dat is toch de ideale manier om een goede discussie te voeren, waarbij ook andere FB's en leden hun licht op de zaak kunnen laten schijnen? en het gaat veel sneller als via e-mail.

een andere, makkelijkere manier is natuurlijk om een kloon-account aan te maken. maar als een beheerder merkt dat jij een geband persoon bent, ben je zo opnieuw gebanned en 2 weken extra ban op je hoofdaccount er bovenop. als ze dat tegenwoordig niet meer doen.. en iemand met een kloonaccount gewoon een discussie op feedback laten openen en uitvechten, is dat ook een goede manier natuurlijk. en als die persoon onder die kloon-account dan gaat spammen of op andere fora gaat posten (dat mag hij dus ook NIET!) dan op feedback, ban je hem gewoon weer. dan heeft hij het voor zichzelf verpest.

ik vind in ieder geval dat een discussie over e-mail / msn met de beheerders moeilijk gaat en altijd wel problemen oplevert.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden