Enkele bericht bekijken
Oud 2 June 2004, 17:37   #80
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

het zal altijd zo zijn dat de leden die gebanned zijn vinden dat dit onterecht is en dat hun ban veel te lang is. Mensen in de gevangenis vinden ook bijna allemaal dat ze oneerlijk zijn gestraft en dat hun straf veel te lang is.

Die discussie is eindeloos en ook hopeloos in mijn ogen. er zijn 3 beheerders en een forumbaas + die kunnen bannen. deze mensen kunnen samen echt wel bedenken hoe lang iemand gebanned moet worden voor de daden gedaan.

Een disuccussie forum voor gebande mensen wat openlijk leesbaar voor iedereen gaat nergens over het is gewoon niet te voorkomen dat iedereen zig er mee gaat bemoeien iets wat bij deze zaken niet wenselijk is.

Ik vind het erg vreemd dat mensen zo veel moeiete hebben om contact met mij op te nemen. een email is snel verzonden en beantwoord ik altijd (mits op vakantie en dergelijke) binnen 24 uur. indien ik dit niet kan en bijvoorbeeld op vakantie ben heb ik een auto responder die direct terug mailt op welke datum ik pas weer terug zal zijn en mijn email kan lezen. Een snelle zoek tocht in outlook leverd op dat de langste tijd tussen ontvangen van een email van stevie en het zenden van een antwoord wel een volle 7 uur tijd was. iets wat ik geheel als acceptabel zie. en niet zou willen bestempelen als onbereikbaar.

Als mensen dan echt email vrees hebben zou ik graag willen kijken naar de mogelijkheid voor gebande mensen om een prive pericht te kunnen sturen naar staff leden en te kunnen ontvangen van staff leden. de vraag is of dat technisch haalbaar is.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden